O nas

Sebastian Milczarek

Sebastian Milczarek

Jestem założycielem, prezesem oraz ekspertem w dziedzinie rynku nieruchomości. Moją główną motywacją do stworzenia tej firmy było i nadal jest przekonanie, że możemy uczynić rynek najmu bardziej bezpiecznym, wprowadzając własne standardy działania.

Przez ostatnie osiem lat nieustannie doskonaliliśmy procesy zarządzania najmem, korzystając z najnowocześniejszych narzędzi i wypracowując unikalny standard weryfikacji potencjalnych lokatorów. Nasza baza sprawdzonych najemców jest fundamentem naszej działalności.

Nasz codzienny obszar działania obejmuje dbanie o rozwój firmy i naszego zespołu, a także wprowadzanie różnorodnych usług, które sprostają potrzebom naszych obecnych i potencjalnych klientów.

Jako osoba posiadająca głęboką wiedzę ekspercką, oferuję konsultacje w zakresie bezpiecznego i rentownego inwestowania w mieszkania pod wynajem. Ponadto, świadczę usługi pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości i kompleksowo przeprowadzam przez proces zarządzania najmem.

Krzysztof Milczarek

Jestem doradcą ds. zarządzania najmem oraz kierownikiem zespołu remontowego w naszej firmie.

Moje obowiązki obejmują nadzór nad wszystkimi kwestiami technicznymi związanymi z zarządzaniem nieruchomościami. Wspieram klientów Prodoma, udzielając im porad i wskazówek, jak dokonać solidnego remontu mieszkania pod wynajem, przy minimalnym nakładzie kapitału.

Krzysztof Milczarek
Krzysztof Milczarek

Krzysztof Milczarek

Jestem doradcą ds. zarządzania najmem oraz kierownikiem zespołu remontowego w naszej firmie.

Moje obowiązki obejmują nadzór nad wszystkimi kwestiami technicznymi związanymi z zarządzaniem nieruchomościami. Wspieram klientów Prodoma, udzielając im porad i wskazówek, jak dokonać solidnego remontu mieszkania pod wynajem, przy minimalnym nakładzie kapitału.

Karolina Milczarek

Karolina Milczarek

Jestem profesjonalnym fotografem, a jednocześnie to moja największa pasja życiowa. W ramach moich obowiązków w firmie zajmuję się tworzeniem zdjęć, które są wykorzystywane w promocji ofert wynajmu naszych klientów. Moja specjalizacja to fotografia wnętrz, a moim głównym celem jest zapewnienie, aby te zdjęcia były nie tylko estetyczne, ale również skuteczne.

Dążę do tego, aby oferty naszych klientów przyciągały uwagę i miały dużą liczbę wyświetleń. To z kolei przekłada się na zwiększoną liczbę spotkań naszych pośredników z potencjalnymi najemcami. Ostatecznym celem jest szybkie i efektywne wynajęcie mieszkań naszych klientów.

Anna Firek

W Prodoma zajmuję się sprawami administracyjnymi, co obejmuje nadzór nad terminowością wszystkich płatności związanych z czynszem najmu, czynszem administracyjnym i opłatami za media. Jestem odpowiedzialna za wystawianie faktur oraz rozliczanie kaucji i opłat za media naszych lokatorów. Moja rola polega także na zapewnieniu, że nasi właściciele, lokatorzy, dostawcy mediów i administracja otrzymują płatności zgodnie z ustalonymi terminami, przy jednoczesnym utrzymaniu uporządkowanej księgowości.

 

Anna Firek
Anna Firek

Anna Firek

W Prodoma zajmuję się sprawami administracyjnymi, co obejmuje nadzór nad terminowością wszystkich płatności związanych z czynszem najmu, czynszem administracyjnym i opłatami za media. Jestem odpowiedzialna za wystawianie faktur oraz rozliczanie kaucji i opłat za media naszych lokatorów. Moja rola polega także na zapewnieniu, że nasi właściciele, lokatorzy, dostawcy mediów i administracja otrzymują płatności zgodnie z ustalonymi terminami, przy jednoczesnym utrzymaniu uporządkowanej księgowości.

 

Martyna Socha

Martyna Socha

Odgrywa strategiczną rolę w dziale administracji. Jej działania zapewniają terminowe realizacje płatności. Dotyczy to wszelkich opłat, które związane są z obsługą najmu, takich jak opłaty za czynsz czy media.

Dzięki jej zaangażowaniu właściciele mieszkań, najemcy, a także dostawcy mediów i administracja lokali otrzymują środki w ustalonym terminie. Dba, żeby wszystkie transakcje były księgowane z najwyższą starannością.

Ponadto, Martyna jest częścią naszego zespołu obsługi klienta.

Aneta Anna Witek

Jestem specjalistą ds. kompleksowej obsługi księgowo-podatkowej klientów firmy Prodoma Sp. z o.o. Moja rola obejmuje również pomoc klientom Prodoma w wyborze i rozliczeniu najbardziej optymalnej formy podatku od najmu mieszkań. Moje doświadczenie w dziedzinach księgowości, finansów, kontrolingu i podatków sięga roku 1998.

Prowadzę firmę usług podatkowo-księgowych pod nazwą AP Office Sp. z o.o. Posiadam certyfikat Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych o numerze 21027/2008. Nie tylko pracuję jako księgowa z zawodu, ale także z pasji, co pozwala mi podejść do trudnych kwestii w sposób zrozumiały i przystępny dla klientów.

Anna Witek
Anna Witek

Aneta Anna Witek

Jestem specjalistą ds. kompleksowej obsługi księgowo-podatkowej klientów firmy Prodoma Sp. z o.o. Moja rola obejmuje również pomoc klientom Prodoma w wyborze i rozliczeniu najbardziej optymalnej formy podatku od najmu mieszkań. Moje doświadczenie w dziedzinach księgowości, finansów, kontrolingu i podatków sięga roku 1998.

Prowadzę firmę usług podatkowo-księgowych pod nazwą AP Office Sp. z o.o. Posiadam certyfikat Ministerstwa Finansów do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych o numerze 21027/2008. Nie tylko pracuję jako księgowa z zawodu, ale także z pasji, co pozwala mi podejść do trudnych kwestii w sposób zrozumiały i przystępny dla klientów.

Urszula Socha

Urszula Socha – Mazurek

Pracuję w obszarze obsługi klienta od przeszło 15 lat. Mam wykształcenie prawnicze i obecnie pełnię funkcję Team Leadera w dziale zarządzania najmem i wsparcia klienta w firmie Prodoma. Utrzymuję stały kontakt z klientami, zarówno mailowo, jak i telefonicznie. W ten sposób wpieram właścicieli mieszkań i lokatorów, reagując na ich potrzeby.

Odpowiadam również za tworzenie opisów ofert wynajmu, zarządzam procesem promocji ofert i poszukiwaniem nowych najemców. Moja rola obejmuje także sporządzanie i podpisywanie umów najmu z lokatorami oraz zapewnienie terminowego rozliczania mediów. Pilnuję sprawnego przeprowadzania niezbędnych napraw i przeglądów w mieszkaniach oraz dbam o wszystkie aspekty, które pozwalają właścicielom mieszkań spać spokojnie, a lokatorom cieszyć się komfortowym zamieszkaniem.

Agnieszka Lewandowska

Jestem profesjonalistką zajmującą się pośrednictwem w wynajmie nieruchomości na terenie południowej Warszawy. Moją główną misją jest zapewnienie, że powierzone mi mieszkania znajdą odpowiednich najemców i będą wynajmowane w sposób bezpieczny.

Moja aktywność w branży nieruchomości sięga 2017 roku. Specjalizuję się w wynajmie nieruchomości premium. Ponadto skutecznie pozyskuję inwestycje nieruchomościowe przeznaczone na wynajem, które zapewniają atrakcyjne zwroty.

Z radością udostępniam naszym klientom wiedzę i wieloletnie doświadczenie, pomagając im osiągnąć sukces w dziedzinie wynajmu nieruchomości.

Agnieszka Lewandowska
Agnieszka Lewandowska

Agnieszka Lewandowska

Jestem profesjonalistką zajmującą się pośrednictwem w wynajmie nieruchomości na terenie południowej Warszawy. Moją główną misją jest zapewnienie, że powierzone mi mieszkania znajdą odpowiednich najemców i będą wynajmowane w sposób bezpieczny.

Moja aktywność w branży nieruchomości sięga 2017 roku. Specjalizuję się w wynajmie nieruchomości premium. Ponadto skutecznie pozyskuję inwestycje nieruchomościowe przeznaczone na wynajem, które zapewniają atrakcyjne zwroty.

Z radością udostępniam naszym klientom wiedzę i wieloletnie doświadczenie, pomagając im osiągnąć sukces w dziedzinie wynajmu nieruchomości.